Prima pagină / Teme de cercetare și disertație (Dacia, RTR, BMW, Continental, etc.)

Teme de cercetare și disertație (Dacia, RTR, BMW, Continental, etc.)

Pagină în actualizare (pentru master-ul 2017 – 2018)

  • Teme de cercetare si/sau disertatie Renault Technologie Roumain (RTR)
Nr. tema Locatie stagiu Durata stagiu (luni) Tema de stagiu
1 Titu Intre 3 si 6 luni Dezvoltare tool-uri informatice (Macros EXCEL, JAVA, etc) pe perimetrul control grup moto propulsor
2 Titu Intre 3 si 6 luni Automatizarea validarilor software pe Hardware In the Loop pe perimetrul control grup moto propulsor
3 Titu Intre 3 si 6 luni Concepere si dezvoltare echipament de test inteligent;
– concepere si dezvoltare HW (PCB, componente electronice)
– concepere si dezvoltare software microcontroler
– concepere si dezvoltare software IMH
4 Titu Intre 3 si 6 luni Dezvoltarea unei solutii de control electronic si software pentru un Duster 4×4 electric/td>

 

  • Tema speciala de disertatie cu baza materiala si suport asigurat (BMW)
    • Locatie Bucuresti

Dezvoltarea unui sistem mecatronic de evacuare dinamica dedicata motoarelor Otto cu ardere interna.

 Noul sistem va fi alcatuit din 3 componente esentiale: 

– Cutia rezonanta cu geometrie variabila

– Actuatorii de linie si de geometrie

– ECU de gestiune si prelucrare a semnalelor I/O ( MAP/MAF, Semnal Volanta,PVM Actuatori)  folosind SW EMBEDDED

 —————————————————————————————

  Propunem distribuirea pe perioade de timp egale (3 luni) conform listei de jaloane de mai jos :

  1. Construirea schemei bloc si a modelului matematic pe tipul de motor :
  2. Formele de unda  in functie de numarul de cilindri, dispunerea pe vibrochen a unghiurilor de explozie
  3. volumele de aer si amestec tranzitate intr-un ciclu 500-7000 RPM
  4. Construirea schemei bloc si analiza documentatiei de senzori pentru identificarea uC /placii de dezvoltare si structura incintei rezonante
  5. Tipuri Porturi, esantionarea semnalelor, controlul- gestiunea erorilor (DTC)
  6. Structura incintei de rezonanta : straturi/materiale, geometrie .
  7. Codarea SW a functiilor de baza  
  8. Construirea rezonatorului-

a . construirea pieselor  mecanice

  1. Definitivarea sw
  2. testarea sistemului in cateva regimuri de lucru(ex: 700;2500;6000RPM; decelerare 6000-4)
  3. Interpretarea rezultatelor si ajustarea coeficientilor de corectie pentru atenuarea interferentelor din circuitul pasiv de gaze.
  4. Testarea integrala , realizarea documentatiei finale , si a  rapoartelor de test si performanta ale sistemului

 

  • Teme de cercetare si/sau disertatie Continental Automotive (Conti)

 

  • Teme de cercetare si/sau disertatie comune cu inginerii de la masterul IMST (pentru Dacia, Continental , RTR, etc..sau alte societati comerciale.)