Teme de cercetare și disertație (Dacia, RTR, BMW, Continental, etc.)
Pagină în actualizare (pentru master-ul 2017 – 2018)
- Teme de cercetare si/sau disertatie Renault Technologie Roumain (RTR)
Nr. tema | Locatie stagiu | Durata stagiu (luni) | Tema de stagiu |
1 | Titu | Intre 3 si 6 luni | Dezvoltare tool-uri informatice (Macros EXCEL, JAVA, etc) pe perimetrul control grup moto propulsor |
2 | Titu | Intre 3 si 6 luni | Automatizarea validarilor software pe Hardware In the Loop pe perimetrul control grup moto propulsor |
3 | Titu | Intre 3 si 6 luni | Concepere si dezvoltare echipament de test inteligent; – concepere si dezvoltare HW (PCB, componente electronice) – concepere si dezvoltare software microcontroler – concepere si dezvoltare software IMH |
4 | Titu | Intre 3 si 6 luni | Dezvoltarea unei solutii de control electronic si software pentru un Duster 4×4 electric/td> |
- Tema speciala de disertatie cu baza materiala si suport asigurat (BMW)
- Locatie Bucuresti
Dezvoltarea unui sistem mecatronic de evacuare dinamica dedicata motoarelor Otto cu ardere interna.
Noul sistem va fi alcatuit din 3 componente esentiale:
– Cutia rezonanta cu geometrie variabila
– Actuatorii de linie si de geometrie
– ECU de gestiune si prelucrare a semnalelor I/O ( MAP/MAF, Semnal Volanta,PVM Actuatori) folosind SW EMBEDDED
—————————————————————————————
Propunem distribuirea pe perioade de timp egale (3 luni) conform listei de jaloane de mai jos :
- Construirea schemei bloc si a modelului matematic pe tipul de motor :
- Formele de unda in functie de numarul de cilindri, dispunerea pe vibrochen a unghiurilor de explozie
- volumele de aer si amestec tranzitate intr-un ciclu 500-7000 RPM
- Construirea schemei bloc si analiza documentatiei de senzori pentru identificarea uC /placii de dezvoltare si structura incintei rezonante
- Tipuri Porturi, esantionarea semnalelor, controlul- gestiunea erorilor (DTC)
- Structura incintei de rezonanta : straturi/materiale, geometrie .
- Codarea SW a functiilor de baza
- Construirea rezonatorului-
a . construirea pieselor mecanice
- Definitivarea sw
- testarea sistemului in cateva regimuri de lucru(ex: 700;2500;6000RPM; decelerare 6000-4)
- Interpretarea rezultatelor si ajustarea coeficientilor de corectie pentru atenuarea interferentelor din circuitul pasiv de gaze.
- Testarea integrala , realizarea documentatiei finale , si a rapoartelor de test si performanta ale sistemului
- Teme de cercetare si/sau disertatie Continental Automotive (Conti)
- Teme de cercetare si/sau disertatie comune cu inginerii de la masterul IMST (pentru Dacia, Continental , RTR, etc..sau alte societati comerciale.)